středa 18. března 2020

Jak se jezdí v roušce

Abych dostál titulku, tak rovnou odpovím, že blbě. Já tedy (alespoň zatím) nemám žádnou opravdovou roušku, nýbrž jsem použil přeložený nákrčník, který jsem předtím doma vypral v umyvadle. Asi to není stopro, ale jak říkal Hamáček, lepší něco, než nic. Už proto je zajímavé, že někteří jedinci stále nechápou vážnost situace a špacírují si klidně s nezakrytou hubou. Jako v přírodě bych to ještě pochopil (taky jsem si to mimo civilizaci sundal), ale oni takto chodí normálně po dědině. Většina lidí je však zodpovědná, což mě samotného docela překvapilo.
No, ale stejně jsem se raději projížděl pokud možno co nejvíce mimo obce. Polňačky, boční cesty, hráze a poldry... Pár osob jsem tam sice potkal taky, ale o dost méně, než bych potkal obvykle. Ono bylo vůbec docela obtížné si pořád připomínat, že není víkend, ale že takové pusto je z úplně jiného a méně veselého důvodu.
Celkově projížďka, pokud mám hodnotit především ji, dopadla dobře. Počasí vyšlo nádherné, v řekách spousta vody a jak už jsem zmínil, lidí minimum. Celé to však přece jen kazilo vědomí nelehkého období. Snažím se všechno brát racionálně a věřit v brzké uklidnění, ale přece jen to tam někde vevnitř je. Doufejme, že ne na dlouho.

Mapa
Kompletní fotoalbum
Report na Šumperákově blogu


PÁR FOTEK Z MOBILU














Žádné komentáře:

Okomentovat