úterý 28. dubna 2020

S juniorkou na Kokeši


Mám doma dvě holčičky. Jedna se moc turisticky nepotatila, ta druhá vypadá, že by mohla nějaké moje geny pobrat. Po obědě jsme se šli jen tak lehce projít a nakonec skončili na Kokeši, což je nejen do kopce, ale taky jsme přitom ušli cca 8,5 km. Jen pro info: Kokeš je jeden z kopců u Šumperka a na mapě ho najdete zde. Taky mě potěšilo, že jsme cestou "našli" místo hromadného hrobu mladých Čechů popravených během 2. světové války. Hledal jsem to už vícekrát, ale pokaždé někde uhnul z cesty. Neveselou náladu místa trošku napravil i nález studánky, kde navzdory suchu byla voda. Ne moc, ale přece. Každopádně mě juniorka potěšila, protože nevymrčovala, pěkně šlapala, kochala se a dělala dojem, že to není naposled :-)








Žádné komentáře:

Okomentovat