neděle 10. května 2020

Náročný víkend


Víkend byl tento týden poměrně náročný, takže to vezmu jen krátce a heslovitě.
Především jsem v sobotu zvládl déle plánovanou trasu nad Dolní Moravou. Bylo to asi 87 a půl kiláku dřiny, byť odměněné vyhlídkami a tak. Kdo chce vědět více, použije tento odkaz.
V neděli, tedy dnes, jsem byl ještě po tom cyklozápřahu docela vyšťavený a napadlo mě, že by možná bylo fajn vylézt s malou na Bukovku. Já jí to slibuju už nějaký čas a dnes se zdálo, že v rámci mé krátící se dovolené a meteorologické situace, je poslední příležitost. No a tak jsme to dali. Počasí mohlo být lepší. Zataženo, dost foukalo a když nefoukalo, bylo zase dusno. Leč i přes tyhle těžkosti se zadařilo a malá těch cca 8,5 km přežila. V závěru sice už trochu s protesty, ale přežila.
Zítřek bude spíše odpočinkový a mám v plánu dvě důležité věci. Za prvé dát do servisu svoji silničku, protože dře zadní náboj. No a za druhé, po skoro třech měsících možná ještě důležitější - půjdu se konečně nechat polidštit! Mám na odpoledne domluvenou holičku a nemůžu se dočkat, až shodím tu vlnu, co mi za takovou dobu na hlavě narostla.
To je pro dnešek zatím vše. Konec hlášení.


První foto: Králický Sněžník ze svahů nad údolím teprve zárodku řeky Moravy
Druhé foto: Velké Losiny, Rapotín a Jeseníky z rozhledny Bukovky

Žádné komentáře:

Okomentovat