sobota 30. května 2020

Výjezd na Staroměstsko

68,9 km

Dnešní výlet sice nebyl úplně špatný, nicméně je potřeba říct, že by bylo co zlepšovat. Počasí jsem tentokrát docela podcenil, ačkoliv jinak jsem docela hrdý na svoji schopnost ve většině případů odhadnout správné oblečení. Bohužel, kraťasy a lehký dnes s dlouhým rukávem se dnes ukázal jako nedostatečný. Tedy možná by stačil nebýt hnusného studeného větru, který mě po většinu těch 69 km provázel. Většinou samozřejmě špatným směrem, takže jsem se jednak potil při šlapání proti fučáku a zároveň mrznul jak se do mě ten fučák opíral. Někde nad Starákem jsem přiobléhl cyklovestu, ale přece jen byla poněkud poddimenzovaná. Také slunce se moc neukazovalo a spíše jsem jel pod zataženou oblohou, která kazí nejen teplotu, ale i radost z výletu celkově. Je jasné, že na závěr cesty se vyčasilo a po zbytek dne bylo jakž takž pěkně.
Hlavním cílem jízdy byl však test nového zadního kola. Na tom původním umřel náboj - možná tím, že neunesl kombinaci mé hmotnosti a jízdy terénem, kterou jsem si poslední dobou dopřával. No, na nové součástky musím být hodnější, protože nejde o levnou záležitost a bylo by fajn mít kolo zase pár dní pojízdné. Jak test dopadl? Veskrze pozitivně, byť je tam jedna drobnost, která mě zlobí. Podle rady z bikeového fóra to prý nic není a nemám si s tím lámat hlavu. Takže důvěřuji zkušenějším a budu se modlit, aby se z malé potíže nestal velký průser.
Na závěr něco optimistického: Všiml jsem si, že mezi Brannou a Novými Losinami se objevila nádherná bobří hráz. Vyfocenou ji nemám, protože jsem byl zrovna rozjetej a nechtěl brzdit provoz. Takže pokud ji chcete vidět, pospěšte, než zaúřadují bagry a motyky.

FOTKY z mobilu
















Žádné komentáře:

Okomentovat