pátek 22. května 2020

Bradlo 2020

56,93 km

Loni to nevyšlo, tak jsem rád, že letos jsem se na Bradlo zase dostal. Prakticky stejnou trasou jako obvykle. Hrabišín, Obědné a pak doleva do lesa, poslední část po červené. Od domu až pod skálu to mám cca 17 km. Nevím jestli to bylo placebo nebo skutečný fakt, že se mi na mtb díky zbrusu novému řetězu a kazetě jelo až podezřele dobře. Možná to bylo prostě počasím, které vyšlo naprosto skvostně. Teplota tak kolem dvacítky a větřík, který občas sice brzdil, ale také pomáhal chladit vedro sálající ze silnice. Vyhlídky ze skály asi nejlepší, jaké jsem na Bredle kdy zažil. Kdybych si k teleobjektivu nezapomněl přibalit i foťák, mohl jsem se podělit. Takto musíte vzít zavděk jen výcvaky z mobilu a věřit mi, že se dal krásně vidět i Svatý kopeček, Olomouc, ale třeba i Svatý Hostýn. Samozřejmě v dalekohledu (ten jsem kupodivu doma nenechal). Tak jsem si to dnes užíval, že nazpátek jsem to vzal oklikou. A líbilo se mi to tak moc, že dnes prakticky nebylo slabé místo. Možná to bylo předchozí abstinencí, možná faktem, že od zítra zase pár dní makám a nikam se nedostanu. Tečku za úspěšnou akcí udělala výborná zmrzka v Leštině, a už kvůli ní nelze hodnotit jinak, než že dnešek byl žůžo.

FOTKY

Hrabišín


Trať mezi Hrabišínem a Obědném


Stoupání lesem na Bradlo

Rozcestí pod skálou

Na pěšině k vyhlídce jsou vykácené stromy

Bradlo



Nedvězí

Bývalá škola na kraji Nedvězí

Rohelská nádrž


Mezi Rohlí a Janoslavicemi

Janoslavice

Bezděkov u Úsova

Police

Smírčí kříž ve zdi u polického kostela

Jezírko Hosena u Bohuslavic

Zmrzka v Leštině

U Moravy


Žádné komentáře:

Okomentovat