čtvrtek 11. června 2020

Bozeňov, Krchleby, Pobučí

Mapa  Fotoalbum
53,3 km

Ráno, když prcci vyrazili za vzděláním, na mě padla lenost a na kolo se mi vůbec nechtělo. Jednak pobolívala huba po včerejším vytažení osmičky zubařskými kleštěmi, druhak se venku převalovala mlha. Jak se však zdá, zbylé dny volna se na kolo možná nedostanu, takže jsem se nakonec ukecal. Ostatně předpověď slibovala zlepšení a tentokrát to kupodivu dokonce i vyšlo. Možná až moc. Mlha a zataženo v prvních minutách během chvíle přešlo v horko, což v kombinaci s vlhkostí po včerejších deštích udělalo podobné klima, jaké byste čekali spíš někde v tropickém pralese. Potil jsem se tedy jako vrata od chlíva, ale neboť dosavadní průběh jara byl poněkud chladný, šlo vlastně o fajn změnu. Těšil jsem se na případné občerstvení v kiosku u přehrady na Bozeňově, jenže bylo zavřeno. Asi jsem to měl tušit, ale stejně mě zklamali. Obrat ve vývoji počasí mě psychicky nakopl, takže na další etapu jsem se vydal polňačkou mezi nádržemi ke Krchlebům. No, nebyl to dobrý nápad a se silničním kolem už vůbec ne. 3/4 těch asi 1,5 km se s takovým kolem vyjet nedá, protože šutry a strmost. Nahoře jsem se tedy zpotil ještě víc, než dosud pouze vlivem horka. Ovšem nyní už jenom pozitiva. Po "houpačkách" skrze kopečky přijde na řadu super sjezd a také zrovna volala máma, jestli se nechci stavit. Ještě jsem nesnídal a trocha chlazené kofoly by bodla, takže chci. Vyfasoval jsem roládu s jahodami i kýžený mok, což bylo pochopitelně fajn. Od rodičů domů je to už jen kolem půl hodinky jízdy známými cestami.
Jakkoliv jsem myslel, že tím kolo pro dnešek skončilo, odpoledne jsem se ještě urval s malou na projížďku do Velkých Losin. Taky to bylo bezva, i když zase jinak. Mládě je to šikovné a na kole mu to jde čím dál lépe. Beru to jako příznivé znamení, že je opravdu moje :-)



FOTKY











Žádné komentáře:

Okomentovat