pátek 24. července 2020

Večerní projížďka kolem Háje

Mapa  Fotoalbum
17,5 km


Nadpis říká prakticky vše. Po celém dni, který obsahoval ledacos, jenom kolo ne, jsem svůj cyklistický absťák ukojil až večer. Vůbec nevím kdy jsem naposledy vyjel po šesté večer, ale klidně bych to dělal častěji. V lese to v tuto dobu vypadá úplně jinak než ráno nebo v poledne. Vítr nefouká, všude je zvláštní klid, větvemi proniká teplé světlo slunce stojícího nízko nad obzorem a vzduch taky voní úplně jinak. Člověk si připadá skoro svatokrádežně, že do toho ticha šramotí jízdou širokých mtb gum po štěrkových cestičkách. A vlastně to platí i pro okolí lesního "kosteléčku" nad Hrabenovem. Venku jsem byl jenom asi hoďku a půl a najel směšných 17,5 kiláku, ale kvůli té atmosféře rozhodně mělo smysl vyjet. Byla to taková příjemná dřina do kopců, euforie v rozumných sjezdech a tak trošku i stažený konečník v těch nerozumných. Myslím hlavně sešup po žluté od Červeného kříže, po němž jsem musel chladit brzdové kotouče vodou z bidonu a ta voda přitom prskala a dělala páru, jako bych ji lil na rozžhavenou plotnu. Celkově však převažovala pozitiva a abych se o ně podělil aspoň obrazově, níže přikládám pár fotek. Popisky tentokrát nechám plavat. Mám dojem, že v tomto případě nejsou nutné.


FOTKY














Žádné komentáře:

Okomentovat