pátek 18. září 2020

Vyhlídky z Chocholíku

Mapa  Fotoalbum
8.6 km


Dnes (a vlastně i včera) na mě padla nějaká únava a místo kola se rozhodl po čase zase trochu projít. Než jsem se rozhoupal, nezbývalo mnoho času do doby, než budu muset ve škole vyzvednout potomstvo, takže trasu to chtělo jen krátkou a výživnou. Vrch Chocholík hned za městem slibuje přesně tohle. Naplánoval jsem si pár cestiček, kterými běžně nechodím a musím říct, že například ta neznačená k vrcholu byla super. Škrábal jsem se tam do prudkého svahu po louce porostlou vysokou trávou a za zády měl super panoramata už s předstihem. Tam, kam se za vyhlídkami na Chocholík běžně chodí, to bylo o něco horší. Průhled poněkud zarostl a nebylo to úplně ono. Ale aspoň něco, navíc přímo na město a k horám na druhou stranu, než prve z louky. Seběhl jsem k sedlu U červeného kříže oddělující Chocholík od Háje a tam se vydal cestičkou, která by mě měla zavést k jakési chatě, co o ní kdysi mluvil kolega. To, že jsem chatu (v mapě pojmenované Katovna) našel, je jenom jedna část úspěchu. Ta druhá bylo uvědomění, že se tudy dá zjevně také dobře sfrčet na kole. A já vůl vždycky drkotal tou šíleností po žluté značce! Procházku korunovaly pěkné scenérie z polí od temenické hájovny k městu a doma jsem byl cca za dvě hoďky, což je vzhledem k terénu a těm 8.6 km docela slušné.

FOTKY
Olympus E-PL3 + Panasonic Lumix 12-60 mm f/3.5-5.6




Není to dobře vidět, ale v trávě se schovávala užovka hladká.
















Žádné komentáře:

Okomentovat