čtvrtek 3. září 2020

Babí léto u Pekařova

Mapa  Fotoalbum
38.5 km


Nevím čím to, ale dnes jsem se na kolo nemohl rozhoupat a povedlo se až po jedenácté dopoledne. Snad byl důvodem původně plánovaný pěší výlet, který jsem na poslední chvíli zrušil uvědomiv si, že bych dvě hodiny tam a dvě hodiny zpátky ve vlaku musel sedět s rouškou. Když jsem tedy zavrhl vlak a ukázalo se, že pěšky toho kolem města k návštěvě zase tolik není, sáhl jsem do ranku osvědčených tras, a ta vítězná, pekařovská, nejlépe odpovídala mému rozpoložení. Trošku jsem zápasil s nutkáním celou akci z Pekařova protáhnout třeba až na Tři kameny, ovšem nakonec k tomu nedošlo. Zítra budu až do večera v práci a nepřišlo mi rozumné se dneska fyzicky zničit.
Projížďka to nebyla nijak objevná, protože stejnou trasu jsem v minulosti projížděl několikrát a jednou dokonce i prošel pěšky. Taková situace se hodí, když se chcete prostě jenom tak projet a je skoro jedno kam (ve skutečnosti není, ale priority leží jinde). Jako dříve jsem i dneska vyjel nahoru přes Žárovou, zastavil se u pekařovského kostelíka a pak si dal sešup kolem pastvin, usedlosti Na Fridrichu a dále podél lesa zase k silnici pod Žárovou. Cestu domů jsem neodolal a ve Velkých Losinách se zastavil v cukrárně na dortík. Až někam k Hornímu Bohdíkovu bylo počasí super i v krátkém triku, jenže pak, na otevřené silnici ve větší výšce jsem již přioblékl dlouhý dres a byl za něj rád i při zpátečním sjezdu. Slunce sice pořád hřeje - když má člověk štěstí a jede slunnými místy, avšak ve stínu a v lese už je ten přicházející podzim hodně cítit. Jinak asi nemám nic podstatného, co dodat. Snad jen pár fotek pořízených na mobil, které přikládám hned pod tento text.












Žádné komentáře:

Okomentovat