neděle 12. dubna 2020

Lámání limitů na silničce

Mapa  Fotoalbum
80km

Rodinka ráno odjela k tetě, takže jsem měl skoro celý den pro sebe. Nevídaná příležitost! To jsem přece nemohl jen tak proflákat kolem baráku. No a proto došlo na první letošní trasu, kterou se nebojím označit jako delší, a co je důležité, také aspoň částečně objevnou. Myšleno v tom smyslu, že jsem během ní projel aspoň kratší úseky, kudy dosud ne. Pominu-li drobnosti, tak nejnáročnější a zároveň nejobávanější byl výjezd z Králíků na rozhlednu Val a pak dál k Severomoravské chatě. Vždycky jsem se toho úseku na Dolní Hedeč obával, a to dokonce i na horském kole. Dnes jsem to vyšlápnul na silničce! Jsem tedy na sebe náležitě hrdý. A neboť jsem si celou tu fušku stačil i pořádně užít, je moje radost ze dneška téměř bezedná. A tak to má být :-)

PS: Koho by to zajímalo, podrobný report najde na tomto odkaze

FOTKY Z MOBILU



Žádné komentáře:

Okomentovat