pondělí 24. srpna 2020

Kolem Říjiště k Třemešku

Mapa  Fotoalbum
39.3 km


Stejně jako včera i dnes jsem si říkal, že se projedu jenom krátce cestou, kterou jezdím často. A stejně jako včera jsem to nakonec nedodržel, což bylo zdrojem nemalé radosti. Nebudu tady popisovat tu etapu ze Šumperka k rozcestí Hvězda. Každý si s trochou snahy tu trasu přes Hraběšice najde sám. Od Hvězdy tradiční sešup lesem a pak k chatám na Říjišti. Před lety mě překvapilo, že kdysi hustý les kolem chat byl zčásti vykácen. Letošní překvápko spočívá v nové vodní nádrži vedle chaty. Ke Třem Soutěskám na Jang'c Tiang má sice relativně daleko, ale docela se na to místo hodí. Takže za mě super. Jelikož počasí mi přálo, nálada byla výborná a sil zbývalo dost, rozhodl sem se pokračovat tou delší variantou kolem třemešské střelnice a pak nad Třemešek. Ani nevím jestli jsem to někdy celé tímto způsobem absolvoval, ovšem po dnešku říkám "tyvole, tohle musíš jezdit častěji!". Ačkoliv části cesty vedou lesem, jiné nabízí naprosto skvělé výhledy a ani to není žádná vyložená brutalita co do námahy. Prostě na odpolední švih ideální volba. Od Třemešku jsem se již držel silnice, snad s výjimkou vyhlídky od vysílače na kopci mezi Mladoňovem a N.Malínem. Prostě celkově paráda umocněná babím létem přicházejícím v plné síle a celé svojí kráse.

FOTKY
















Žádné komentáře:

Okomentovat