pondělí 24. srpna 2020

Sv.Trojice, U tří tabulí, Čečel, Na Wilsonu, Pod Janem, Šošola

Mapa  Fotoalbum
57.6 km

Musím přiznat, že mírné ochlazení, které po nedávných pařácích zavládlo, osobně vítám. O nedělním odpoledni tu bylo dokonce lehce pod mrakem a já na kolo vyjížděl s pocitem, že si dám jen kratší trasu a rychle se zase vrátím domů. Jenomže počasí se během výletu hodně spravilo a strávit takovou příležitost sezením doma prostě by prostě byla škoda.


No a tak jsem si to celé trochu natáhl. Nejprve jsem se od Raškova vyšplhal na Boudu a když už jsem tam byl, využil jsem toho k načerpání vody z Grabnerova pramene a zastávce u kaple Nejsvětější Trojice. Na Severku se mi nechtělo, věda, že tam bude nejspíš narváno. Raději jsem sjel neznačenou cestou kousek níže a pak to profičel nad údolím Březné k hájovně U tří tabulí. Zvažoval jsem dát to k rozcestí na Čečeli po cyklotrase, ale objet vrcholek kopce bylo jistě zajímavější. Pak nahoru ke Hrubému lesu a po modré na Paramuť. Občas bylo potřeba se vyhnout blátu, jakožto důsledku nočních dešťů, ale to není nic strašného. Pak pěkně sešupem k mému oblíbenému místu Na Wilsonu. Krásné jako vždycky a teď, s již citelným nástupem babího léta možná ještě víc. Normálně jsem vždycky pokračoval přes pole níže k rozbité silnici kolem takové osady nad Janoušovem, ale tentokrát jsem jel po modré turistické značce a bylo to super. Místy trošku drsnější sjezd, ale naprosto parádní výhledy. Z nějakého důvodu mi pořád zbývalo dost sil, takže ani nazpátek jsem to nevzal snazší variantou od Žampachu dolů do Hostic, nýbrž přes kopec ke kříži Pod Janem za dalších fantastických panoramat. Sjezd kolem Šošoly dolů do Olšan poznamenalo bláto v první části. Ta druhá to pak docela vynahradila. Měl jsem trochu obavy z toho, jestli už je průjezdný Hrabenov a chvíli jsem zvažoval jestli k domovu raději nedojel přes Bohutín, ale vyplatilo se zariskovat. V Hrabenově je už nová silnice a zákaz vjezdu tam mají snad už jen kvůli dotvrdnutí povrchu a domalování čar. V neděli mi každopádně nikdo v ničem nebránil, dokonce i pár aut tamtudy projelo a já dojel domů naprosto skvěle vyvenčený a uspokojen na 110%.

FOTKY

Raškov


Raškovský potok protékající PR Na hadci

Provizorní lavička

Chata Ida

Cesta na Boudu

Pramen Rudolf, neboli Grabnerův pramen

Kaple Nejsvětější Trojice

Vyhlídka na Jeřáb přes údolí Březné

Pod Čečelem

Hájovna U tří tabulí

Pořádné mraveniště :-)

Na Wilsonu


Sjezd k Janoušovu po modré značce

Mezi Žampachem a rozcestím Pod Janem

Nová silnice v Hrabenově


Žádné komentáře:

Okomentovat