sobota 1. srpna 2020

Předčasně ukončený švih

Když se podívám na starší příspěvky, je to vesměs pouze o kole a jen občas proložené Blboou poezií. Proto bych se nedivil, pokud mi někdo z vás občas přeje nějaký nehezký cyklistický defekt. A víte co? Dočkali jste se. Dneska jsem se před výjezdem musel docela přemáhat, ale poté se zdálo, že nic nemůže být lepší. Parádní podvečer, vynikající zmrzlina na tradiční zastávce v Leštině, vůně polí při žni... No a pak jedno velké sssssssss!!! a bylo po srandě. Takže dnes jsem ujel jen necelých 23 km a skončil na hrázi poblíž Lukavice. Vypadalo to, že budu muset na vlak, ale zkusmo jsem zavolal dárci chromozomu XY, který zrovna seděl v autě a hodil mě i s kolem domů. Ti z vás, kdo jsou škodolibé svině, můžou mít tedy radost a zbytek si z celé věci může odnést poučení. Totiž, že spoléhat na představu, že zrovna zrovna dnes a zrovna na tak krátké trase nepíchnete, je naprosto zcestné.  VŽDYCKY s sebou mějte pumpičku a náhradní duši, případně lepení. Nebo aspoň peníze na vlak.




Žádné komentáře:

Okomentovat